.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت:کاندیداهای متعددانتخابات راپرشورتر میکند

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: حضور کاندیداهای مختلف با سلایق متفاوت را موجب رقابتی تر نمودن انتخابات و حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، جواد قناعت در همایش دهیاران غرب مازندران انتخابات را بهار سیاسی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: به رغم توطئه های نظام سلطه که در داخل کشور ایجاد می کردند در سی سال انقلاب همواره شاهد پرشورترین انتخابات بوده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مردم سالارترین کشور در عرصه بین المللی است تصریح کرد: نظام سلطه برای عدم توسعه و صدور انقلاب در تمام سیاست ها و برنامه های خبری دنیا شیوه تخریب را در پیش گرفته است.

قناعت ادامه داد: انتخابات ایران نمایشی و فرمایشی عنوان می کنند تا موج دلسردی و حضور کمرنگ مردم در انتخابات شوند.

وی افزود: انتخابات ارزیابی و سنجش و میزان سنجش تعداد نفرات شرکت کننده و حضور کاندیداها مختلف به این امر رونق می دهد.

قناعت گفت: دولت نهم ایده ها، نقدها و نظرات متفاوت را با آغوش باز می پذیرد اما التزام به قانون ، اخلاق و انصاف در چهارچوب تبیین شده باید باشد تا مورد قبول مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید شعار محوری دهه چهارم انقلاب در سال اول که تعیین کننده نوع حرکت است یعنی دهه پیشرفت و عدالت را مد نظر داشته باشند ادامه داد: مجریان برگزاری انتخابات فضا را به سمت اجرای انتخابات مطلوب و مثبت و حضور حداکثری مردم هدایت کنند.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون همایش دهیاران خاطرنشان کرد: رویکرد دولت نهم در بحث خدمت رسانی توجه ویژه به روستاها و مدیریت در توسعه و آبادانی روستاها همان مدیریت منسجم در روستاها است.

قناعت با بیان اینکه در سال اصلاح الگوی مصرف باید تمام برنامه ها و برنامه ریزیهای سازمان ها و ادارات مردم را به سمت اصلاح این الگو هدایت کنند خاطرنشان کرد: در تقسیم بندی کلی چهار محور مصارف عمومی، محور مصارف دولتی، هدفمند کردن یارانه ها و فرهنگ سازی الگوی مصرف را در حوزه های مختلف مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه 70درصد بودجه کشور از فروش نفت تامین می شود افزود: این وضعیت عدم ساماندهی تبعات سیاسی و امنیتی را برای کشور رقم خواهد زد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.